loading...
آموزش زبان عربی سوم راهنمایی
پوریا کریمی بازدید : 2560 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (1)
دانلود رمان ایرانی فوق العاده زیبا و عاشقانه به نام کدامین گناه...

(PDF)

http://www.iranmeet.com/uploads/posts/1353789995_kodamin.jpg





برای رفتن به ادامه ی مطلب بر روی گزینه ی Download در پایین مطلب کلیک کنید.
دانلود رمان ایرانی فوق العاده زیبا و عاشقانه به نام کدامین گناه...

(PDF)


http://www.iranmeet.com/uploads/posts/1353789995_kodamin.jpg



نوان : کتاب کدامین نگاه

نویسنده : ساغر.ش

نوع : رمان

زبان : فارسی

نوع فایل : PDF

تعداد صفحات : ۲۹2

حجم : 3.97

درباره کتاب(خلاصه ی داستان) :
برای بار چندم خودم را در آینه نگاه کردم با خودم شروع کردم غر زدن آخه این چه قیافه ای که من دارم آخه خدا جون نمیشه منم خوشگل می آفریدی و در حالی که با حرص موهایم را شانه می زدم گفتم آخه خدا جون چی می شد . چشمهای مینا رو برای من می ذاشتی ؟ یا موهامو مثل مامان پر و تابدارو طلایی می آفریدی ؟ ما دو تا خواهر بودیم با اختلاف 11 ماه و لی از لحاظ قیافه میشه گفت با اختلاف رقم نجومی ؟ مینا خواهرم پوست سفیدی داشت با موهایی شبیه مامان پر و تابدارو طلایی بینی خوش فرم لب و دهان قلوه ای خیلی ناز . .....




لینک دانلود


پسورد : www.iranmeet.com


منبع:www.iranmeet.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آرزوکریمی در تاریخ 1391/11/30 و 15:46 دقیقه ارسال شده است

خوب هنوز نخوندم و تازه دانلود کردم
امیدوارم خوب باشه وگرنه الکی دانلود کردم
ممنون
شکلکاز طرف آرزو


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام به بازدید کنندگان محترم. این وبلاگ متعلق به کلاس سوم مدرسه ی راهنمایی امام حسین (ع) اهواز می باشد و بیشتر مطالب این سایت مربوط به درس عربی سوم راهنمایی می باشد + دانلود نرم افزار,فیلم و آهنگ امیدواریم که از این سایت لدت ببرید. با تشکر مدیر سایت:پوریا کریمی-
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی را در این سایت ببینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 98
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 1,006
  • بازدید کلی : 152,868
  • کدهای اختصاصی
    قفس دانلود فیلم